20 Eylül 2013 Cuma

Houston Notlari

Dun, evden cikip biraz dolanalim dedik. Geldigimden beri, nerdeyse hic gezmedim burada, evde ders, asistanlik basvurulari vs ile ugrasip duruyordum. Dun, gun icinde ara ara saganak vardi, ikindi uzeri yagmur kesilince disari ciktik, uc kilometre mesafede bir muzeyi gezecektik, yuruyelim de biraz aciliriz dedik. Yolun ortasinda, bir saganak tutturdu ki, bardaktan bosanir gibi :) Birkac dakikada tamamen islandik, siginacak biryer de yoktu. Ama yedigim en tatli yagmurlardan biri idi, hava soguk degil, ayrica yagmur da ilik ilik yagiyordu. Ne zamandir bu kadar guzel yagmurda islanmamistim, iliklerime kadar aldim yagmuru :) Baktik ki, muzeye ulasamayacagiz, zaten sirilsiklam olmusuz, geri gonduk. Klasiktir, eve varirken de saganak kesildi zaten. Yarim saat, kirkbes dakikalik yolculuk sirilsiklam halde bitti. O kadar saganagi yiyip sirilsiklam olduktan sonra, bir de evin orada bir arabanin sicrattigi suyla islandim. Yine hayatimda hic o kadar fazla bir su kutlesi, bir arabanin tekeri tarafindan uzerime atilmamisti. Sirtimi dondum ama, arka taraf boydan boya tekrardan sirilsiklam oldu :) Velhasil donup kurulandik.
Bugun cumaya, gecen hafta gittigim camiye gittim. Gecen hafta, yasli bir amca musluman olmustu, bu hafta oyle bir aksiyon olmadi ama, hutbede, namazda hayal kurdum, buradaki insanlarla nasil iletisime gecip, nasil muslumanligi anlatabiliriz diye. Ama onun icin, once cok guzel bir niyet ile niyetlenmek lazim, harbi bir yurek lazim. Kendimi yokladim, o safligi goremedim maalesef. Namazdan sonra imam, asiri yagis uyarisi oldugunu, sel olabilecegini ve dikkatli olmak gerektigini soyleyip uyardi. Ilik, nemli bir havada, yuruyerek geri dondum...
Galveston, TX.  Meksika Korfezi

Hiç yorum yok: