23 Şubat 2015 Pazartesi

Bakteriler...

Makale icin gerekli birkac deney daha yapmak lazimdi. Bunun icin buyuttugum hucrelerin bugun enfekte oldugunu gordum. Hucreleri atmam gerekti haliyle. Yeniden buyutup deneye hazir hale getirmek iki haftaya yakin zaman alacak... Bir an once bitirmeye calistigimiz makalenin en az iki hafta daha gecikmesi... Su an bakterilere bayagi kizginim. Hucreleri atarken, onlari da alkolden gecirdim, ceper filan kalmamistir, darmadagin olmuslardir ama icim sogumadi yine de... Gidin baska yerde oynayin ya, gele gele benim hucrelerin icini mi buldunuz vicdansizlar! Zaten daha iki gun once bir baska hucreyi atmak zorunda kaldim, simdi de geri kalani berbat etmissiniz! Benim hucrelere yaklasanlarin bundan sonra mitokondrileri infilak eder insallah! Kaspaslariniz aktive olsun da apoptoz olup gidin! Ne apoptozu, nekroze olursunuz umarim. Bir daha kontamine edecek olursaniz, umarim 20 dakkada degil, 200 senede bolunemez olursunuz! O hucreleri sanki bu troller yesin diye besliyorum. Acgozlu mahluklar sizi! Tamam, daldiniz benim hucre kulturume, azicik yeyin bari! Illa catlayana kadar yiyecekler, ustune ustluk populasyonlari her saatte uc-bes-sekiz kat filan artacak, her tarafi kaplayacaklar... O kadar cogaldiktan sonra da zaten kitliktan hepsi olup gidecek. Kitliktan olmeseler de, benim elimde, hucrelerimle birlikte telef olup gidecekler... Bosanin da semerinizi yiyin diyecegim ama size karsi o seviyeye dusmeyecegim!
 
Ah ah! Hava da ne guzeldi bugun, gelip hucrelerimi yemleyip dolasmaya cikacaktim be! Hevesimi kursagimda biraktiniz bakteriler! Sizi kimil kimil gorunce tum nesem kacti! Simdi hucrelerimle birlikte alkolu yeyip tibbi atik copunu boyladiniz, iyi mi oldu!

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yok böyle bi beddua :] geçmiş olsun, Allah kolaylık versin :]

tbbiyeli dedi ki...

Eyvallah, sagolun. Onlarla anlayacagi dilden konusmak lazim :)